آموزش تایپوگرافی لوگو

  • ۰
  • ۰

قاب متن را چسباند ، و نسخه را به گوشه سمت چپ بالای سال منتقل کنید. متن را بخوانید "EST" را بخوانید و اندازه قلم را تا 21 pt و Tracking to -20 ویرایش کنید.

آموزش تایپوگرافی لوگو را ادامه میدهیم:
مرحله 7
یک کادر متن جدید در زیر مرز ایجاد کنید ، با تایپ کردن "خودکار" و قلم را روی Abril Fatface ، اندازه 45 pt ، Tracking 60 قرار دهید. مطمئن شوید که متن نیز در Align Center تنظیم شده است.

معتبر
قاب متن را کپی کرده و چسباند ، آن را با فاصله بین اصلی حرکت دهید. متن را به "WHISKEY" ویرایش کنید و اندازه قلم را به 54 pt و Tracking به 120 افزایش دهید.

ویسکی، نوعی مشروب
یک قاب متن جدید بین "AUTHENTIC" و "WHISKEY" ایجاد کنید و "LOUISIANA" را بنویسید. قلم را روی آقای Darcy Regular ، اندازه 33 pt ، Tracking 80 و متن در Align Center تنظیم کنید.

متن متن دارسی
مرحله 8
به نوارهای بردار که در Illustrator قرار دارد ، برگردید و به گوشه سمت راست پایین صفحه و یک حاشیه ساده که در آنجا نشسته است ، بروید. عناصر را مرتب کنید و سپس خط خمیده مرکزی را در انتهای مرز و ویرایش> کپی انتخاب کنید.

مرز بردار

https://maktabtv.com/Courses/typography/


به سند InDesign خود برگردید ، ویرایش> چسباندن خط را روی صفحه بکشید. رنگ را بر روی [سیاه] تنظیم کرده و آن را مجدداً در سمت چپ «LOUISIANA» قرار دهید. وزن سکته مغزی را به 0.15 میلی متر افزایش دهید.

پانل سکته مغزی
خط را کپی و چسباندن کنید ، و راست کلیک کنید> Flip Horizontal ، کپی کردن را به حالت آینه ای در سمت راست "LOUISIANA" منتقل کنید.

تلنگر افقی
عنصر تلنگر
مرحله 9
به بالای طرح برچسب خود بروید و عنصر حاشیه را در بالا انتخاب کنید و سپس ویرایش> کپی ، ویرایش> چسباندن را انتخاب کنید. کپی را انتخاب کنید و راست کلیک کنید> Transform> Flip Vertical.

تلنگر عمودی
این حرکت را به پایین طرح بکشید و آن را به صورت مرکزی در زیر قاب متن «WHISKEY» بنشینید.

عنصر مرزی
مرحله 10
برچسب ویسکی واقعاً شکل گرفته است - کار عالی! به طور کلی به چیدمان نگاه می کنیم ، کمی کشیده به نظر می رسد ، بنابراین می توانیم با اضافه کردن متن بیشتر به صورت استراتژیک ، برچسب را کمی مربع تر نشان دهیم.

از Type Type (T) استفاده کرده و یک قاب متن کوچک در سمت چپ حاشیه زینتی مرکزی ایجاد کنید. "حروف بطری شده و تقطیر شده" را با حروف بزرگ تایپ کنید و خط را پس از "بطری" تقسیم کنید. متن را روی Align Center ، قلم روی آقای Darcy ، اندازه 18 pt و Tracking در 40 تنظیم کنید.

آقای دارسی
سپس "و" و "BY" را به صورت جداگانه برجسته کنید و اندازه قلم را به 14 pt کاهش دهید.

پانل کاراکتر
قاب متن را انتخاب کرده و آنرا کپی و چسباندن آن ، با کپی کردن به سمت راست برچسب ، با استفاده از راهنما برای تراز کردن آن با قاب متن اصلی انتخاب کنید. در اینجا می توانید نام کارخانه تقطیر و محل را تایپ کنید. برای افزودن نماد علامت تجاری به نام تقطیر ، به پنجره> Type & جداول> Glyphs بروید و روی نماد مناسب در پنل دوبار کلیک کنید تا در قاب متن وارد شود.

پانل گلیف
برچسب indesign
کارهای هنری InDesign برای برچسب ویسکی شما به پایان رسید work کار بسیار جذاب! در حال حاضر تنها کاری که باید انجام دهیم این است که آن را به قالب برداری تبدیل کنیم ، بنابراین می توان از آن به عنوان یک طراحی آرم مقیاس پذیر استفاده کرد. در ادامه بخوانید تا بدانید که چگونه ...

3. چگونه می توان طرح برچسب خود را بکار برد
مرحله 1
اطمینان حاصل کنید که File> Save the آثار هنری InDesign خود را ذخیره کرده و سپس موس خود را بر روی تمام عناصر نشسته در صفحه بکشید و ویرایش> کپی کنید.

برچسب indesign
به Illustrator بروید و به File> New بروید. عرض و ارتفاع را روی 16 تنظیم کنید تا یک بوم مربع ایجاد شود تا با اندازه سند InDesign شما مطابقت داشته باشد. تأیید را کلیک کنید

سند جدید
ویرایش> چسباندن را برای رها کردن طرح برچسب روی تابلوی Illustrator خود قرار دهید. در صورت لزوم آن را دوباره در صفحه قرار دهید.

طراحی برچسب چسبیده است
گام 2
قسمت های جداگانه ای از طراحی برچسب را انتخاب کنید که به نظر می رسد اکنون با هم ادغام شده و با کلیک راست و راست> Release Clipping Mask ، تا همه چیز از هم جدا شوند.

ماسک قطع
برای اینکه مقیاس پذیر شوید باید متن طرح را ترسیم کنید. برای این کار ، عناصر متن فردی را انتخاب کنید و به Type> Create Outlines بروید.

طرح ها را ایجاد کنید
متن مشخص شده
متن مشخص شده
مرحله 3
برای اینکه طراحی برچسب شما واقعاً پاپ شود ، می توانیم آن را در برابر پس زمینه تاریک تنظیم کنیم.

پنل لایه ها را گسترش دهید (Window> Layers) و بر روی دکمه Create New Layer در پایین پنل کلیک کنید. این لایه را بکشید تا در زیر لایه آثار هنری برچسب بنشینید و آن را پس زمینه تغییر نام دهید.

لایه پس زمینه
با قفل شدن لایه برچسب ، از ابزار Rectangle (M) استفاده کنید تا یک مربع در کل تخته artboard ایجاد شود. Fill را به مشکی تنظیم کنید.

پس زمینه سیاه
مرحله 4
لایه Background را قفل کرده و از همین حالا دید را خاموش کنید. لایه برچسب را در بالا باز کنید. عناصر حاشیه را در طرح خود انتخاب کنید و رنگ Fill و Stroke آنها را به White تنظیم کنید.

مرزهای سفید
مرزهای سفید
سپس تمام عناصر متن مشخص شده را انتخاب کنید و رنگ Fill آنها را نیز به White تغییر دهید.

متن سفید
طراحی برچسب
به عنوان مرحله آخر ، قابلیت مشاهده لایه Background را بازگردانی کرده و سپس کلیه کارهای هنری برچسب و راست کلیک> گروه را انتخاب کنید.

عناصر گروه
و حالا ما آن را در اختیار داریم! یک برچسب ویسکی به سبک پرنعمت ، بردار و آماده استفاده به عنوان بخشی از طرح بطری ، پوستر ، یا چرا یک طراحی تی شرت نیست؟

نتیجه
هورا! برچسب شما به پایان رسیده است ، و به نظر می رسد یکپارچهسازی با سیستمعامل است. ترکیبی از حروف ، تایپوگرافی شلوغ ،

  • ۹۸/۰۹/۱۵
  • الهام سیروس

آموزش تایپوگرافی لوگو7

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی