آموزش تایپوگرافی لوگو

  • ۰
  • ۰

هنگام آموزش تایپوگرافی لوگو ، kerning اصطلاحی است که برای توصیف فضای بین دو شخصیت جداگانه در یک قلم به کار می رود. در طراحی آرم گرفتن حق هسته بسیار مهم است زیرا تفاوت بین حرفه ای بودن و داشتن یک آرم را که "کاملاً درست نیست" تفاوت می کند.

هسته که بطور خودکار توسط یک برنامه طراحی اعمال می شود ، معمولاً هنگام استفاده از یک متن از آن رضایت بخش است ، اما در صورت استفاده از یک آرم ، از آنجا که تعداد کمی از کاراکترها در انزوا مورد استفاده قرار می گیرند ، برای اطمینان از بی نقص بودن ، باید کرنینگ به صورت دستی استفاده شود.

در تصویر زیر مقایسه ای بین هسته اتوماتیک و دستی را نشان می دهم تا پیشرفت تصویری پیشرفت های تصویری را نشان دهد.

 

مقایسه کرن تایپوگرافی
 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، هسته به طور خودکار بر روی ‘t‘ و ‘y applied اعمال می شود. با برطرف کردن دستی این نوع تایپ از نظر بصری جذاب تر به نظر می رسد.

https://maktabtv.com/Courses/typography/

چگونه می توان kerning کامل را به یک آرم اعمال کرد؟
بهترین آموزش کارآموزی که به آن رسیده ام از فصل مربوط به یک دوره تایپوگرافی توسط یک هنرمند نامه نگار و طراح نوع شون مک کاب به نام Learn Lettering است. از زمان تماشای این آموزش ، من هرگز نتوانسته ام به قلم ها به همان روش نگاه کنم. این دوره بهترین منبع آموزش تایپوگرافی است که به صورت آنلاین پیدا کردم ، بنابراین سایر طراحان گرافیک را به تماشای آن توصیه می کنم.

 


 

گذشته از فیلم فوق ، در اینجا چند روش مفید دیگر ارائه شده است.

 

طرح خود را وارونه کنید
از دست رفتن خطا هنگام کار با تایپوگرافی آسان است زیرا کلمات قابل خواندن هستند. در هنگام کار روی یک طرح آرم ، اگر طرح را به صورت وارونه تلنگر دهید ، خطاهای اساسی را مشاهده خواهید کرد که معمولاً از دست رفته اید.

 

کرنینگ پیچید
 

حروف هسته در گروههای 3 نفره
شکستن یک کلمه به 3 بلوک به شما امکان می دهد تا روی جزئیات تمرکز کنید. وقتی به یک کلمه طولانی نگاه می کنید ، پریشانی و پرتلاطم بودن آن بسیار آسان است ، نه اینکه روی جزئیات ریز تنظیم شده تمرکز کنید. شیطان همانطور که می گویند در جزئیات است.

 

هسته - گروه 3 نفره
 

یک بازی هسته ای انجام دهید
خوب Kerning تمرین می کند ، بنابراین چه راهی بهتر برای بهبود از بازی کردن یک بازی است. کرنتیپ به شما امکان می دهد تا یک کاراکتر را به موقعیت خود منتقل کنید ، سپس بر اساس راه حل یک تایپیوگرافی ، شما می توانید مجدداً ارزیابی کنید. هرچه موقعیت نزدیک تر باشد ، نمره ب

آیا نکات و ترفندهای هسته ای دارید؟ در توییتر به من برسید یا نامه ای را دوست دارم که دوست دارم از شما بشنوم ، ارسال کنید. از طرف دیگر ، اگر به دنبال طراحی آرم سفارشی هستید ، لطفاً در ارتباط باشید چون من دوست دارم به شما در ایجاد هویت تجاری جدید شما کمک کنم.

از این مقاله لذت بردید؟ در اجتماعی به اشتراک بگذارید

فیس بوک
توییتر
DESIGNTYPOGRAPHY آرم
خواندن پیش نمایش
من طراحی مجدد آرم را دوست ندارم
خواندن بعدی
صاحب هویت برند خود باشید: یک رهبر بازار شوید
    
خط مشی رازداری طراحی لوگو حرفه ای طراحی لوگو طراحی فرآیند طراحی نمونه کارها توصیفات وبلاگ تماس با وبلاگ Geek
خدمات طراحی حرفه ای لوگو از طراح گرافیک مستقر در منچستر ایان پیج

  • ۹۸/۰۹/۱۴
  • الهام سیروس

آموزش تایپوگرافی لوگو1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی